vrijdag, november 05, 2004

 
Heb al vanaf 8/10 niet meer gereden. Eerst te veel werk voor www.nachtvandehamsejeugd.be wat trouwens een denderende succesfuif was. Daarna rupijn tengevolge van teveel sleurwerk in combinatie met te veel red-bull. Dit drankje heeft blijkbaar een verdovende werking waardoor ik mijn verschoven tussenwervel niet voelde aankomen. Vanaf maandag dus terug alle dagen naar het werk. Ondertussen al veel denkwerk verricht rond verlichting. Maandag test ik een voorlopige opstelling met een sigma miragen 5w koplamp. Aan de binnenzijde heb ik ondertussen een scherpe rand bekleed met isolatiebuis en achter het stoeltje een extra zitmatje bevestigd. De scherpe rand is geen probleem maar ik wil in mijn cab mijn dochter meenemen en dan zit die rand wel in de weg. Zij heeft alvast het ligfietsvirus al te pakken. Papa moet haar een ligfiets maken zegt ze. dat zal dan ook gebeuren. Het enige probleem is dat ze nog niet echt oud genoeg is om te fietsen laat staan ligfietsen. Alle voorbeelden van superkleine ligfietsjes zijn dus meer dan welkom.

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?